Sunday 18 November 2012

new born ...

Nur Maritza Afrina

Nur Mirza Alisya

Alhamdulillah, syukur kepada Allah.. kita dikurniakan dengan seorang lagi ahli keluarga baru.. Nur Maritza Afrina.. Tahniah kepada Muqti Mohamad dan Noor Fazreena.. Comel sangat.. Sama sebijik saling tak tumpah ikut muka kakak dia masa baby dulu, Nur Mirza Alisya.. aku berharap dengan kelahiran Afrina, akan mengeratkan lagi hubungan keluarga dia.. insyaAllah.. anak itu pengikat dan penguat hubungan kasih suami isteri.. dengan adanya anak-anak, suami akan lebih sayangkan isteri dan isteri akan lebih menghormati dan menghargai suami.. insyaAllah..
Aku berharap Afrina sama macam kakak dia, Mirza.. sama becok macam kakak dia.. tapi yang paling penting, aku harap, Afrina boleh nyanyi lagu Bangau Oh Bangau lagi better dari Mirza.. heheh.. :p Aku berharap, hubungan mereka akan lebih erat dan aku bahagia tengok dia bahagia.. kunci kebahagian aku adalah kebahagiaan dia.. terima kasih ya Allah.. aku tumpang gembira dengan kelahiran baru ini.. terbukti Allah telah mengaturkan sesuatu yang baik untuk awak dan keluarga awak.. :’)


No comments:

Post a Comment