Friday 30 November 2012

... hari-hari aku rindu ...


hari pertama kita mula bertemu
hari kedua kita menbalas senyum
hari ketiga kau hubungi diriku
hari ke empat rindu sering merindu....
hari ke lima kau bisik rahsia hati
hari ke enam kasih kian bersemi
hari ke tujuh kau ucap kata sayang
terjalinlah ikat percintaan
kau dah aku......

hari-hari,aku rindu
tiap saat ku tatap potretmu
moga-moga,kasih kita
akan direstui,oh kekasih...

hari-hari,aku cinta
siang malam terbayang di mata
jangan-jangan,hari esok
ada yg terluka....

berjanji lah oh kekasihku
berjanjilah padaku
kan ku juwang sehingga kita kini
masih mencintaimu oh sayangku

mimpi-mimpi indah semalam
janganlah dihancurkan..
tak inginku berpisah kasih
dengan dirimu..

hari ke pertama kita mula bertemu
hari ke dua kita membalas senyum
hari ke tiga kau hubungi diriku
hari ke empat rindu sering merindu
sering merindu..


p/s : lagu yang pernah dia bagi untuk aku.. tapi aku pasti lagu ni juga pernah dia bagi untuk dia.. aku berharap, lagu ni cuma semata-mata lagu yang dia tujukan untuk aku.. tak lebih dari tu.. kerana dia tak rasa ape yang aku rasa..


No comments:

Post a Comment