Tuesday 20 November 2012

Johor ...


Setelah sekian lama plan nak ke Johor, akhirnya hari ni bertolak jugak ke Johor.. :) Dengan ibu, dengan baby.. :) Dah siap2 beli tiker awal-awal.. Masa ni aku berpeluang nak merehatkan badan minda aku yang berserabut sangat.. Aku harap perjalanan kali ni dan perantauan aku kali ni akan membuahkan hasil..
Mungkin sekarang masanya untuk aku berfikir sacara tenang.. Setelah semua masalah yang aku hadapi datang bertimba-timba.. Masalah ini lah yang mengajar aku.. Belajar dari kesilapan.. Pengalaman yang mendewasakan aku.. Aku dan penat, tapi apa pun, hidup harus diteruskan.. Impian aku, nak baby dilahirkan dekat hospital yang sama dengan aku, Hospital Sultanah Aminah, Johor.. Sebab tu bawak baby pergi Johor.. Bukan bawak lari, cuma nak tunaikan impian.. Masa pun dah hampir sampai.. Due aku bertukar-tukar tarikhnya.. Doktor pun pening dengan aku.. ^_^

Aku berharap dia faham kenapa aku ambik keputusan ni dan aku harap dia x salah faham.. untuk kebaikan dia dan semua orang.. biarlah aku sakit derita kehilangan dia daripada aku terus sakit kerana menyayangi dia..


No comments:

Post a Comment