Wednesday 16 January 2013

... my daughter ...




Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi.. Setelah 37 minggu 4 hari aku mengandungkan baby, akhirnya tepat jam 12.40am @ 11/01/2013 aku selamat melahirkan baby aku yang pertama.. Alhamdulillah, baby aku sihat dan sempurna.. Rasa bersyukur kepada Allah kerana mengurniakan aku seorang baby yang sempurna, yang comel, dan cukup sifatnya.. Alhamdulillah.. Berkat doa dari mereka yang menyayangi aku, aku selamat melahirkan baby.. :’) Terima kasih kepada mereka yang mendoakan aku.. Aku berharap aku mampu untuk membesarkan baby.. Aku banyak berhutang budi, berhutang duit dengan keluarga aku selama aku mengandung dan melahirkan baby.. Aku berharap dengan izin Allah, aku mampu bayar balik semua duit yang aku guna.. Tapi hutang budi aku tak mampu nak bayar, hanya doa yang aku mampu bagi pada mereka yang banyak membantu aku secara langsung atau tidak langsung.. Kepada ‘dia’, aku merasakan kehadiran dia saat aku melahirkan baby.. :’) terima kasih kerana menemani aku dengan doa dan semangat dia.. Alhamdulillah.. Semoga kebahagiaan tetap milik ‘dia’.. Amin.. Amin.. Amin..

No comments:

Post a Comment