Thursday 20 June 2013

... Alhamdulillah ...

Macam tak percaya apa yang umi lalui sekarang ni.. Umi macam x percaya yang umi dah ada seorang baby yang comel, sempurna.. Terima kasih ya Allah.. Masih terasa Alia Imani bergerak menendang-nendang dalam perut umi.. Masih umi terasa bahagia bila pegang perut umi yang besar memboyot.. Masih umi dapat rasa wabak 'morning sickness' umi.. Masih umi dapat rasa jari walid pegang perut boyot umi ni..
   macam x percaya yang umi dah bersalinkan Alia Imani.. Bangun tidur je, Alia Imani dah terkebil-kebil kat sebelah umi.. Anak umi bangun lagi awal dari umi.. Kita selalu berguaru, berbual sama-sama.. Walaupun anak umi x dapat balas apa yang umi cakap tapi umi yakin anak umi faham apa yang umi cakap.. Umi bahagia tengok anak umi membesar depan umi.. Setiap hari bersentuhan dengan anak umi.. Anak umi membesar dengan sentuhan umi, kasih sayang umi, teguran dan didikan umi.. Bahagia umi dengan anak umi..
   tak ada yang menggembirakan umi selain meluangkan masa dengan anak umi.. Umi harap kita akan terus bahagia sampai bial-bila.. Umi akan tetap sayangkan anak umi.. Biarlah ada yang tak hargai kehadiran anak umi, umi akan tetap hargai anak umi.. Anak umi segala-galanya bagi umi.. Terima kasih ya Allah..  :')


No comments:

Post a Comment