Saturday 27 October 2012

most wanted !!



Seriously jealous gila tengok yen punya camera! giler smart! Warna hitam.. alololo.. 14 megapixels.. harga RM600, tapi dapat RM400.. comel sangat pung! X canggih macam camera canon yang Yuna pakai tu, tapi camera ni comel je.. cute and nipis.. yang penting warna dia hitam! :)


Tiap-tiap hari aku pulun duk dengar lagu kat MP3 yen ngan atin.. dah berpuluh MP3 ngan MP4 yang aku beli.. tapi bila dah banyak tangan pakai, mula la rosakkan! Seingat aku dah dekat LIMA MP3 ngan MP4 yang aku beli.. Ni aku duk pulun dengar MP3 atin dengan yen.. bila MP3 atin habis bateri, aku dengar MP3 yen pulak.. hehehe.. Nanti nak beli la satu.. x mahal pun, RM70 je.. smart jugaklah.. memory pon besar.. once aku dapat yang ni, jangan harap aku bagi sape-sape sentuh lagi! Huhu.. ^_^

Teringin nak ada galaxy tab sendiri.. Asyik pinjam orang punya je.. Sampai main rampas-rampas balik, terhina pulak rasanya.. ^_^ xpela, orang punya.. Lagipun dia beli bukan untuk aku, untuk orang kesayangan dia.. :) Redha saja.. Lalalala.. Nanti nak beli sendiri.. Nak beli untuk baby.. Orang lain belikan tab, ipad untuk anak dorang, aku pun nak beli untuk baby.. Kesian baby.. x dapat macam orang lain dapat.. xpe by, sikit-sikit, lama-lama jadi bukit..


Nak pergi lagi sekali hotel tu.. :( Last week tengok movie ‘Aku Terima Nikahnya’ lakonan Nora Danish ngan Adi Putra.. Aku pernah check in hotel tu.. Teringat peristiwa, aku kejut husband sebab panas.. Rupanya air-con bilik tu rosak! Hahaha.. Tapi seriously tempat tu cantik sangat! Nak pergi lagi sekali.. i wish!! ^_^



No comments:

Post a Comment