Friday 15 July 2011

ke'bz an terserlah :)

Dah lama x update blog! hehehe.. maklumlah.. sibok dengan program fakulti DiPAC.. last 3 weeks kiteorang wat Sports Day Dipac. Part 3 yang kena handle.. so aku salah sorang daripada biro2 penting event ni.. :).. aku pegang jawatan as Biro Publisiti dan Informasi.. agak susahlah coz nak kena designed poster ngan baju.. tapi beban aku ringan siket la coz dapat bantuan dari biro2 lain.. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar.. dan rase2 nye coordinator, Mahadir Ladisma@ Awis ok kot dengan kite orang punye event.. Baju sports day ni hasil tangan Fahmi ngan Kerol Azman.. aku just tukang tengok je dorang designed.. hehehe..


Seminggu lepas program Sports Day Dipac, aku terlibat pulak dengan Kursus Pengukuhan Jati Diri anjuran HEA Uitm Kedah, yang decontrol oleh GPMS Uitm Kedah. Ajk GPMS yang terlibat ade dalam 20 orang jugaklah. Dalam masa yang sama, ade gak students GPMS yang gerak g Shah Alam coz de Convensyen Guru2 MUda.. at first, aku terpilih untuk gi Shah Alam, tapi x jadilah.. coz kawan2 aku x ramai yang pergi.. So, aku turun padang tolong Kursus Pengukuhan Jati diri.. best sangat ! tapi de satu peristiwa yang x eloklah. De 4 orang students bergaduh.. Tapi Alhamdulillah sume ok dn terkawal. :)


Yang penting, aku ngan kawan2 aku heppy and enjoy dalam program2 ni sume.. walaupun menyebabkan study kite orang agak terganggu sket.. ape pon next week nak g perak lak.. :)

No comments:

Post a Comment